waiz4u Shayari: Tera ehsaas kahiN maar na daale mujhko_Beautiful Ghazal Sung By Bhupinder Singh expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
Powered By Blogger

Friday, April 24, 2015

Tera ehsaas kahiN maar na daale mujhko_Beautiful Ghazal Sung By Bhupinder Singh







सबको हम भूल गए जोश-ए-जुनूँ में लेकिन
एक  तेरी याद थी ऐसी   जो भुलायी न गयी

कुछ खटकता तो है पहलू में मेरे रह-रह कर
अब  ख़ुदा जाने  तेरी  याद है  या दिल  मेरा

तेरा   एहसास कहीँ मार न डाले मुझको
इस क़दर याद न आ भूलने वाले मुझको

ये क्या किया के सामने आकर चले गए
इक रोग ज़िन्दगी को लगा कर चले गए

तू मेरा ख़्वाब है आ मेरी हक़ीक़त  बन जा
मेरी किस्मत की लकीरों से चुरा ले मुझको

तुम्हारे  दर्द  में  होने  न  दी कमी  मैने
तमाम  उम्र  तड़प  कर  गुज़ार दी मैने

मै  तो कश्ती हूँ तेरा प्यार है  साहिल   मेरा
यूँ न कर वक़्त के दरिया के हवाले मुझको


 سبکو ہم بھول گئے جوشِ جنوں میں لیکن
ایک تیری یاد تی ایسی جو بھلائی نہ گئی

 کچھ کھٹکتا تو ہے پہلو میں میرے رہ رہ کر
اب  خُدا  جانے  تیری  یاد  ہے  يا  دل  میرا

تیرا احساس کہیں مار نہ ڈالے مجھکو
اس قدر یاد  نہ آ بھولنے  والے مجھکو

یہ  کیا  کیا کی  سامنے  آکر  چلے  گئے
اِک روگ  زندگی کو  لگا  کر  چلے  گئے

تُو  میرا  خواب  ہے  آ میری  حقیقت  بن  جا
میری قسمت کی لکیروں سے چھڑا لے مجھکو

تمہارے درد میں ہونے نہ دی کمی میںنے
تمام   عمر   تڑپ  کر   گزر  دی   میںنے

میں تو کشتی ہوں تیرا پیار ہے ساحل میرا
یوں نہ کر وقت کے دریا کے حوالے مجھک



No comments:

Post a Comment